Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Tråd: Bedre uten brød
Hybrid View
-
20-11-10, 19:11 #1
Sv: Bedre uten brød
Og så jeg som trodde at du bodde i Sverige, og overveide å skrive til deg på svensk.

Jeg (etter 11 år i Sverige) synes på den andre side at det er merkelig med to "middager" per dag. Jeg får jo varm mat til lunsj på barnehagen, og da lager ikke jeg middag hjemme de dagene jeg ikke har min datter der.
Men jeg forsøker kutte ned på antallet brødskiver, det er jo likevel pålegget som er best.
-
20-11-10, 21:58 #2
Sv: Bedre uten brød
Det er noen kulturelle forskjeller her.....
I Norge sier vi gjerne : Hva skal du ha på maten. Brødet er altså maten - som må bety at vi ser på selve brødet som det vesentlige.
Norge er mangfoldig, og sikkert ikke likt over alt ?
I Danmark er det såvidt jeg har oppfattet omvendt, altså hva mat vil du ha på brødet (korriger meg gjerne)
Og vi har jo ikke råd til å gi barna mat på skolen engang.....• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Hva spiser dere i stedet for brød
Av cathrin i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 15Siste melding: 07-04-15, 01:33 -
Lav karbo brød
Av usikker i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 0Siste melding: 12-11-09, 23:28 -
Lav karbo brød
Av usikker i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 0Siste melding: 12-11-09, 23:28 -
Brød uten gjær. Mye proteiner, fiber og sunt fett!
Av Vigdis i forumet Helbred og kostholdSvar: 3Siste melding: 01-09-09, 19:21 -
Bedre Helse
Av Marianne i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 2Siste melding: 19-09-06, 18:14

Svar med sitat
Bokmerker