Viser søkeresultater 11 til 16 av 16
-
14-11-10, 10:51 #11
Sv: Hypothyreose, hyperthyreose og heilpraktik
-
16-11-10, 22:10 #12
Hei!
Jeg syns det er trist at all homøopati blir frarådet pga dette, og slik jeg leser det mye pga én persons tragiske uttalelser.
Jeg har også sløst bort tid og penger på en udugelig homøopat i Norge en gang, da jeg søkte hjelp pga en magesykdom.
Men det finnes mange håpløse leger også. Og vi setter da ikke samtlige leger i en bås for det??
LonaTester homøopati mot betent skjoldbrukskjertel
-
16-11-10, 22:21 #13
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
16-11-10, 22:42 #14
Hej Lona

For ikke at afspore denne tråd, har vi flyttet "homøopati-delen" af dit indlæg til tråden "Homøopati og lavt stoffskifte" https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=8041Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.
-
16-11-10, 22:43 #15
Dersom det defineres som to forskjellige ting, så har ikke mitt innlegg noen mening her. Men homøopati står flere steder nevnt først som en av flere behandlingsformer innenfor heilopraktiken. Det er det jeg er redd homøopatiens rykte vil ta skade av!
Jepp, har lest hele
Og er som sagt enig i kritikken. Men skummelt å sette all alternativ behandling i en bås.Tester homøopati mot betent skjoldbrukskjertel
-
14-01-12, 04:05 #16
Og her føler jeg meg helt normal i topplokket etter og ha lest dette absurde skriblerier.
Undres om det er en slik person som burde blitt tatt fra autorisasjonen sin. Det er jo null hold i det han skriver. Ei kilde liste, evt fakta register. Får håpe at syke pasienter ikke går til sånne, det er ei trygt. Kan jo dernest forvirre pasienten. Og han er lærer
Dette var så begredelig
Lignende tråder
-
Hyperthyreose siden 2000
Av Karianne i forumet Høyt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 30-01-09, 09:08 -
Hyperthyreose og Hypothyreose på en gang???
Av ArildF i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 1Siste melding: 26-08-08, 21:06 -
Medfødt hyperthyreose igjen
Av Majsa i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 14Siste melding: 11-05-08, 12:07 -
Diverse om Hyperthyreose
Av Anne Ma i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 10-06-06, 00:20 -
Alternativ behandling ved hyperthyreose?
Av hanne i forumet Høyt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 08-08-05, 18:18

Svar med sitat

Bokmerker