Nok en nykommling på forumet Har vært innom og sett litt, kjempe forum!!

Mitt navn er Ellen og jeg er fra Haugesund, 21 år og nyutdannet Helsefagarbeider, frisk og rask. Ny i jobb og diverse. Har en ganske aktiv jobb, etter en lang tur svimte jeg bare av. Var borte ganske lenge så ble sendt på sykehuset. Etter å ha testet meg for absolutt alt, så de på halsen min, hvor kjertelen var tydelig forstørret. Måtte ligge på sykehuset frem til fredag og fikk da 10m. med overlegen hvor jeg fikk beskjed om at jeg hadde høyt stoffskifte, graves NO BIG DEAL.

Når jeg tenkte over det hadde jeg nok vært innom de fleste symptomene, Men sta som jeg er tenkte jeg med meg selv at dette var bare stress. Etter sykehusoppholdet ble jeg skrevet ut med neo og pronolol, ettersom hjertebanken og pulsen min er helt oppe i skyskyene.. I dag skal jeg visst trappe ned på pronololen selv om hvilepulsen min ligger på 110-120.. Får se hvordan det går

Mye god kunnskap i dette forumet og har planer om å lese meg i hel i kveld, har da ikke så mye annet å finne på for tida. Gleder meg til å bli med dere her på forumet

Beklager Skriveleifer, en del skjelvinger i fingrene ennda;)