Viser søkeresultater 1 til 8 av 8

Hybrid View

Medlem siden
    Nov 2010
    Sted
    Nordlending på Sørlandet
    Alder
    52
    Meldinger
    119

Lightbulb Når det gjelder kolloidalt sølv er det mye desinformasjon ute

når det gjelder kolloidalt sølv er det mye desinformasjon ute og går og det meste av det som selges er ikke kolloidalt sølv, men ionisert sølv. Det er ikke det samme. Du kan ikke lage ekte kolloidalt sølv hjemme med sølvtråder og en sånn elektrisk dings. Jeg har gjort dette hjemme men forstod senere at det ikke var kolloidalt sølv jeg hadde laget. Ionisert sølv puttes i mørke flasker for å ikke forringes. Ekte kolloidalt sølv kan være i gjennomsiktig glassflaske uten å forringes. Fargen på middelet er mørkt og mørkere når produktet er sterkere. Når det gjelder ionisert sølv kan det nok stemme at det er dårlig når det får mørkere farge, men dette gjelder ikke kolloidalt sølv. Den blå smurfe-mannen som sikkert flere har sett skremselspropaanda om blir fremstilt som at han tok kolloidalt sølv, men etter hans egen beskrivelse tok han ionisert sølv og ALTFOR store doser.Siden jeg selv ikke med min nåværende dagsform ikke orker å beskrive den teknikalske forskjell her legger jeg etpar link her for de som er interressert!

http://www.purestcolloids.com/notcs.php

http://omega77.tripod.com/silvercure.htm

One of the reasons that "this" formulation of Silver is not getting the credit it deserves is that other silver distributors make forms of primarily "ionic" silver (rather than true colloidal particulate silver) while riding the coattails of the Medical Journal data that only applies to the original 1938 broad spectrum Mild Silver Protein formula. Only "this" ORIGINAL FORMULA gave the results as reported in the Medical Journals from 1902 to 1978. These results do "not" apply to "ionic" silvers made via electrolysis: (two silver rods in water through which an electric current is passed). Ionic silvers are misnamed and misbranded as Colloidal Silver but they are not colloids of silver at all. You see once ingested ionic silver quickly converts to Silver Chloride in the stoma ch and blood stream. The problem is Silver Chloride is practically useless in the body. This conversion generally takes about 8 seconds to take place once the ionic silver has entered either the blood steam or stomach where the ionic silver is quickly bound up to chloride molecules.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Talking Sv: Når det gjelder kolloidalt sølv er det mye desinformasjon ute

Udmærket med en advarsel om forskel mellem kolloidt og ioniseret sølv. Det tror jeg, langt fra alle er klar over og også her spiller profitmageri ind: 1. samvittighedsløse, hjemmestrikkede købmænd på jagt efter billigt tjente penge og - 2. industrien, der helst vil undgå salget af deres antibiotika svækket af det rette Colloidal Silver. At flere og flere antibiotika bruges med letsind af læger og landmænd, og med det fremmes resistensen (= ringe virkning) bekymrer ikke disse dødens købmænd.
    Sitat Opprinnelig skrevet av annis Vis post
    Den blå smurfe-mannen som sikkert flere har sett skremselspropaanda om blir fremstilt som at han tok kolloidalt sølv, men etter hans egen beskrivelse tok han ionisert sølv og ALTFOR store doser.
    Blue Man

The Blue Man Fraud (Argyria)

• Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Nov 2010
    Sted
    Nordlending på Sørlandet
    Alder
    52
    Meldinger
    119

Standard Sv: Når det gjelder kolloidalt sølv er det mye desinformasjon ute

Må undersøke nærmere om den prossesen som Andersen beskriver virkelig er kolloidalt sølv eller ionisert sølv.

Ble litt klokere av å lese dette. Her sier de at å senke to sølvrtåder i destillert vann ikke danner kolloidalt sølv, men de sier heller ikke akkurat hvordan de lager de ekte sakene , om det inngår det samme med något attåt eller det gjøres på en helt annen måte!
    så derfor ble jeg litt usikker. Jeg kan ta kontakt med dem og spørre. Men i følge dette her så er det originale kalt sølvprotein og er det eneste som kan tillegges de egenskaper som de som skryter av kolloidalt sølv trekker frem. Jeg har selv ikke enda skaffet dette fordi det ikke er å få tak i her og er ganske dyrt. Vet heller ikke m de som har denne ekte varen shipper til Norge, og hva skjer i tollen????
    Pga codex alimentarius av des 2009 så har det blitt enda vanskeligere å få det man trenger. Det er altså store krefter som ønsker å ta fra oss for eksempel ekte kolloidalt sølv siden det er så genialt effektivt.

http://www.xpressnet.com/bhealthy/index.html

Meget interressant, skulle ønske jeg hadde dette i min hylle hjemme!!!

Her er hovedsiden. http://www.dr-johnson.com/
    Sist endret av annis; 13-11-10 kl 20:39 Begrunnelse: mBle usikker nå, må undersøke saken nærmere...

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Sitat Opprinnelig skrevet av annis Vis post
    Må undersøke nærmere om den prossesen som Andersen beskriver virkelig er kolloidalt sølv eller ionisert sølv.
    Hvis du mener Ole Anker Andersen, kan du spare på kræfterne. Han døde sidste år. Butikken og hjemmesiden er lukket. Han var bundhæderlig og et torn i øjet på lægestanden og sundhedsstyrelsen. Efter han døde viste det sig at hans arvinger har ikke haft ryggraden og integriteten til at videreføre hans værk. Både hjemmesiden, butikken og den store samling af lægen Carsten Vagn-Hansens artikler er nu væk fra jordens overflade.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Nov 2010
    Sted
    Nordlending på Sørlandet
    Alder
    52
    Meldinger
    119

Standard Sv: Kolloidt sølv ( Colloid Silver )

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
    Hvis du mener Ole Anker Andersen, kan du spare på kræfterne. Han døde sidste år. Butikken og hjemmesiden er lukket. Han var bundhæderlig og et torn i øjet på lægestanden og sundhedsstyrelsen. Efter han døde viste det sig at hans arvinger har ikke haft ryggraden og integriteten til at videreføre hans værk. Både hjemmesiden, butikken og den store samling af lægen Carsten Vagn-Hansens artikler er nu væk fra jordens overflade.
    Det var trist å høre!

Slike såkalte alternative forskeres info har en tendens til å forsvinne og forkludres i nyhetsbildet.
    Har du hørt om Dr (+ diverse tiltler) Andrew Moulden. Han har gjort et stort gjennombrudd angående vaksiners rolle i det moderne sykdomsbildet.

http://newsblaze.com/story/200809271.../topstory.html

http://www.google.com/search?client=...UTF-8&oe=UTF-8

Han stilte som partileder for et canadisk frihetsparti. canadian action party. Han ble skjøvet ut av det gode selskap som lege. Nå har han plutselig trukket seg som partileder også og hjemmesiden hans brainguardmd.com er borte vekk!! Folk spør seg nå hva som har skjedd.

Jeg mente at jeg skulle spørre kiropraktor Dr Scott A Johnson som sier at det
    er silver protein som er ekte kolloidalt sølv på den hjemmesiden jeg hadde klistret inn i innlegget over. Kommer tilbake med svar når/hvis jeg får. Har fått svar på mail før fra han men nå begynner han å få så mye å gjøre at det er ikke sikker han har kapasitet til å svare?????

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Candyland
    Alder
    56
    Meldinger
    3,083

Post Sv: Når det gjelder kolloidalt sølv er det mye desinformasjon ute

Sitat Opprinnelig skrevet av Kevlin Vis post
    Jeg bruker denne:
    http://www.iherb.com/Sovereign-Silve...0-ml/4887?at=0

Den er 99,999% ren; dvs bare rent vann og kolloidt sølv -
    den har ultra-små sølvpartikler; så blir opptaket maksimalt selv om dosene er små

Den første uka brukte jeg syv teskjeer om dagen - nå bruker jeg fra en til fem om dagen.
    Har også kjøpt spray, men den var endel dyrere så heretter kommer jeg bare til å etterfylle (kjekt å ha med en spray i veska).
    Hmmm - denne er jo klar som vann. Og det skal ikke kolloidt sølv være iht denne linken:
    http://www.silver-colloids.com/Pubs/...dalsilver.html

Må lese mer om dette
    Kevlin
    ... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
    Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
    Min første halve pille med Erfa

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Danmark
    Alder
    45
    Meldinger
    332

Ja, det jeg bruger er også klart som vand,,, hmm...
    Hvis du fnder noget "ægte" må du gerne sende et link
    Fokusér på det du gerne vil have og det vil komme til dig

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Candyland
    Alder
    56
    Meldinger
    3,083

Post Sv: Når det gjelder kolloidalt sølv er det mye desinformasjon ute

Tja - det er motstridende info ute å går vedr om klart er bra eller ikke:
    "Why is Sovereign Silver clear in color while most other silver products are not?

Color (yellow, gold, amber, brown, cloudy) is an indication of one or any combination of the following:

1. Refraction of light off large particles.
    2. Chemical reagents or stabilizing additives.
    3. Oxidation during the time of manufacture.

This is a quick indication of poor quality, and if the manufacturer tries to tell you differently, you are being misled.

The color of a good quality hydrosol should be clear or have a slight hue."

Sovereign Silver er iflg deres site #1 (colloid silver) selling i USA -
    Kevlin
    ... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
    Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
    Min første halve pille med Erfa

Lignende tråder

1. Kolloidt sølv ( Colloid Silver )
    Av Anisa i forumet Alternativ behandling
    Svar: 9
    Siste melding: 18-12-10, 21:39

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg