Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
12-11-10, 08:18 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Hej Rufus

Ikkegodt at høre at du har det sådan, men godt at høre at jeg ikke er den eneste der kan blive modløs en gang imellem.
Bliver også lidt modløs af at læse alt det her, for nogle gange virker det som om at selvom i tager både Erfa, HC, pregnenolone osv, så har i det stadig skidt... Og det får jeg mig til at tænke, får jeg det nogensinde godt igen og får jeg nogensinde et nogenlunde normalt liv igen, eller skal jeg bruge resten af mit liv på op og nedture??
Jeg har en del intolerancer og jeg håber sådan at de bliver bedre med tiden. Det er ærgeligt at skulle undgå så mange fødevarer.
Har læst i en tråd herinde at der er en der er blevet nogle af sine intolerancer kvit efter opstart med HC, håber jo lidt det sker for mig også...
God bedring
Fokusér på det du gerne vil have og det vil komme til dig
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker