Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
11-11-10, 16:55 #8
Sv: Ønsker erfaring om medisinering for å motvirke følgene av stress
Må liksom bare være litt med på denne diskusjonen kjenner jeg...Jeg fungerte også "godt" på levaxin og liothyronin i 15 år før binyrene nettet ned. Det å fungere godt er en veldig subjektiv opplevelse. Vi med hypothyreose blir fort vant med at det unaturlige er naturlig. For å nevne ett eksempell for min egen del: hele mitt voksne liv har jeg sovet full påkledt fordi jeg er kald...inni margen kald. Det er noe unaturlig som for meg har vært helt naturlig.
Etter at jeg startet på Erfa sover jeg uten klær. Det jeg prøver å si er at når man går i årevis med større eller mindre grad av plager blir det fort en del av normalen...at slik er jeg. Så sitter man igjen etter 15-20 år og vet ikke hva som er symptomer og hva som er normalt. Gjorde ihvertfall jeg.
Lignende tråder
-
Medisinering....
Av gunnda i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 3Siste melding: 10-07-09, 17:27 -
Medisinering
Av Jodie i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 27-02-08, 12:58 -
Trenger jeg medisinering el ikke? Håper på innspill fra dere
Av Cin i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 28Siste melding: 16-03-07, 21:30 -
medisinering av armour ??
Av Theodora78 i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 27-09-06, 22:59

Svar med sitat
Bokmerker