Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
-
11-11-10, 15:49 #1
Alvorlig talt - Norsk thyrodeiaforbund
Nå har jeg hengt på dette forumet en stund. Ikke en gang har jeg lest en henvisning til Norsk thyroideaforbund som en ressurs. Hva er det som ikke stemmer? Dette er da ikke slik det skal være -
-
11-11-10, 16:11 #2
Sv: Alvorlig talt - Norsk thyrodeiaforbund
Nei, det er visst et mantra som blir gjeldende flere og flere steder i dag - dessverre

Anisa skrev i en tråd at alle store pasientorganisasjoner blir sponset av Syntetindustrien (også kalt Legemiddelindustrien).
Og siden det ikke finns noe slikt som "a free lunch" - så gjør de ikke dette fordi de er så inderlig hjertegode
Skal se om jeg finner Anisas innlegg om dette.Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
11-11-10, 16:26 #3
Jeg er ikke sikker på om jeg har lest akkurat det innlegget eller om det var en annen som også var sjokkert over begredeligheten. Men for all del!
Jeg mener bare at om ingen henviser til forbundet i hvilken som helst sammehheng her så er det en falitterklæring god nok. Begredelig er ordet. En oppegående organisasjon bør uansett være åpen for at medlemmene velger forskjellige løsninger.
-
11-11-10, 16:42 #4
-
11-11-10, 16:49 #5
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
11-11-10, 16:51 #6
Sponsingen er ikke nødvendigvis et problem. Levaxin er da ikke en gift heller, og Nycomed har vel heller ikke meldt seg inn i de ondes forbund.
Jeg bare forverter noe MER enn dette. Det høres ut som forbundet går på lavt stoffskifte, om jeg skal være riktig stygg og vemmelig og si akkurat hva jeg tenker.
-
11-11-10, 16:56 #7
Jeg har skrevet om mitt møte med medlemsmaterialet her.
https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=11361
Jeg tolker det ikke positivt, men kanskje flere år i det private næringsliv har gjort meg mer kynisk enn folk flest.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
11-11-10, 16:57 #8
-
11-11-10, 17:05 #9
Hadde det ikke vært for at jeg spiste levaxin i 15 år hadde jeg vært død, så det var IKKE det jeg mente. Jeg mener bare at det forklarer den ensidige forkuseringen på en behandling. For NTF er all annen behandling i bestefall ikke eksisterende. Og det er klart for meg at dette er bundet i sponsing og bidrar til et snevert marked hvor Nycomed er praktisk talt enerådende.
-
11-11-10, 17:11 #10
Jeg mente ikke et øyeblikk å antyde at du mente det. Problemet ikke hva de sier, men hva de ikke sier. Og for å gjenta - hvorfor blir ikke forbundet nevnt her, og hvorfor blir de ikke nevnt som en ressurs? Hvorfor blir de ikke noe mer enn noe som blir oppfattet som et haleheng til industrien? Det er for dårlig.
Lignende tråder
-
Alvorlig allergi som bare blir verre og verre.
Av Hild Adelen i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 28-11-10, 19:08 -
Norsk Thyreoideaforbund og TSH
Av BenteB i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 33Siste melding: 17-09-10, 10:27 -
Medisinsk norsk-engelsk-norsk ordbok
Av Sonja Midtlien i forumet BiblioteketSvar: 0Siste melding: 16-02-09, 20:51 -
Norsk litteratur om FT4 og FT3
Av marge i forumet Thyreoidea-hormonerSvar: 3Siste melding: 22-03-07, 11:22 -
Helseinformasjon på norsk
Av Stina i forumet Nyttige linkerSvar: 0Siste melding: 23-11-06, 00:42
Svar med sitat

Bokmerker