Viser søkeresultater 1 til 10 av 71

Hybrid View

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Smile Sv: Blodprøvesvar og symptomer

Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
    Du kan lese om vitamin D3 her. Veldig fine sider, om du orker å lese engelsk
    Ellers på vores eget D-vitamin-forummet med flere henvisninger til kilderne ude på internettet.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Nov 2010
    Sted
    Hordaland
    Meldinger
    34

Standard Sv: Blodprøvesvar og symptomer

Takk for svar alle sammen.

SHBG blir alltid oversett, uansett hvor lav den er - det ble utredet i fjor med diverse insulinprøver osv, men det var det. Ifjor lå den på 20, så den synker tydeligvis.

Ang. D-vitamin - det er så rart for meg å tenke på at det kan forårsake så kraftige og langvarige og ustabile symptomer, det kommer jo og går som en jojo, men sånn er det kanskje med de fleste sykdommer og syndromer også.

Det er så fælt egentlig, men etter flere år med masse symptomer så håpet jeg egentlig de skulle finne noe som virkelig kunne forklare alt slik at jeg kunne få ordentlig hjelp og ikke bli sett på som en hypokonder!

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard Sv: Blodprøvesvar og symptomer

Du får jo i deg D-vitamin - som en jojo - og det kan være forklaringen ?
    Jeg gjorde også det, og jeg skal ikke skremme deg, men de første tablettene jeg tok bar ikke entydig bud om at dette var bra for meg.
    Særlig leggkrampene forverret seg, men det gikk over etter noen dager. Etter det kom forbedringene ganske sakte. Det tar tid.

Så syns vel jeg at du skal være veldig glad hvis du slipper unna med å spise noen glass med D-vitaminer da

Den derre hypokonderaffæren.
    Den er jo ikke din skyld - du oppfatter jo medmenneskelig kontakt og det er klart at legen har et stort ansvar her !
    Hypokondri er en alvorlig diagnose som din lege ikke er kompetent til å stille - mange påtar seg å bruke termer de ikke kjenner betydningen fullt ut av.
    For å jekke opp seg.
    Og deg ned.....
    Ta igjen !
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Lignende tråder

1. Hypothyreose? Noe annet?
    Av Lippincott i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøver
    Svar: 20
    Siste melding: 05-01-11, 17:22
  2. Lincoln om makt og annet
    Av Kevlin i forumet Forum: Kos, kaos og humor
    Svar: 4
    Siste melding: 17-06-10, 14:07
  3. Et helt annet liv.
    Av baremei i forumet Forum: Kos, kaos og humor
    Svar: 2