Nå fikk jeg utskrift av mine tidligere blodprøvesvar fra september og jeg har tatt nye i dag som jeg får svar på til uken. De fleste ligger innenfor referanseområdet (merk at referanseområdet ikke står oppført på arket, kun * der det er utenfor).

S-SHBG: 16*
S-FT4: 17,4
S-TSH: 1,7

S-Magnesium: 0,85
S-Kalium: 3,9
S-Kalsium: 2,32

S-ALAT: 6*

B-HB: 15,5*
S-Ferritin: 50

S-Albumin: 49*

S-Kobalaminer: 339
S-Folater: 13,2

C1 inhibitor: 0,28
C4: 0,26
C3: 1,66*

S-25-Hydr. Vit D3: 25*

Jeg har så mange symptomer, blant annet svimmelhet, balanseproblemer, svakhet, tretthet, stivhet i beina (spesielt ene beinet, som også er numment under foten), kramper av og til, rykninger i fingrene og tærne, og generelt ofte hodepine.

Er det noe som faktisk kan forklare disse symptomene på blodprøvene?? Jeg blir så frustrert, jeg har vært syk av og på i 5 år nå uten at de har funnet noe særlig på masse undersøkelser som er blitt gjort! Jeg har til og med vært hos psykolog, men det ble bare et par ganger fordi han mente det ikke var noe å ta tak i på den psykiske siden og mente det måtte være fysisk.

Legen sa jeg hadde hyperparathyroidisme, men i følge blodprøvene så er det ikke mye som tyder på det, og de har faktisk droppet å ta en del av de aktuelle prøvene i forhold til det!

Håper kanskje noen her har noen tanker rundt de blodprøvene som er tatt av meg, det er sikkert mange med god erfaring i forhold til stoffskifteprøver i hvert fall.