Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Threaded View
-
09-11-10, 21:39 #4
Sv: Ny med Graves... Noen spørsmål.
Tusen takk for kjappe svar :-)
Legen min har også sagt at det beste er at TSH er så lav som mulig, helst under 1 under behandlingen. Da jeg gikk på propyltiouracil hadde jeg fortsatt veldig lav TSH og fT4 på underkant av 30. Etter overgangen til neo-mercazole har jo TSH gått veldig fort opp... Og sånn som den er nå er vel ikke ideelt som jeg har forstått det, og om jeg nå reduserer på levaxin i tillegg så vil jo fT4 gå ned og TSH enda mer opp??? TSH stigning er også i følge min lege forbundet med øyeproblemer og det er jeg livredd.
Hadde veldig stygg smak i munnen av propyltiouracil så jeg ville selv gå bort i fra det medikamentet så fort som mulig... Neo-Mercazole har jeg endel hodepine av, men har fått trappe ned til 20mg døgndose fremfor 30 som jeg begynte med, mye bedre etter dette, men kan denne nedtrappingen av dose være negativ i forhold til TSH verdier??For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Noen spørsmål om FT4, TSH og A-TPO
Av Bøllepusen i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 7Siste melding: 30-07-09, 21:11 -
Gravid med Graves, noen som har erfaringer?
Av Hanne76 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 1Siste melding: 22-06-09, 20:28 -
Noen spørsmål.
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 60Siste melding: 28-03-09, 14:03 -
Graves og omgangssjuke. Nokre spørsmål
Av malla i forumet Graves sykdomSvar: 3Siste melding: 25-02-08, 17:39

Svar med sitat
Bokmerker