Viser søkeresultater 1 til 10 av 71
Threaded View
-
05-11-10, 17:46 #11
Sv: Hyperparatyreoidisme
Dersom det er Hyperparatyreoidisme kan dvitamin være farlig uansett og skal unngås. Det er kroppens forsvar mot høy kalsium. Etter operasjon vil dvitamin stabilisere seg...
Jeg ble syk når jeg var gravid med førstemann og det er faktisk 13 år siden. Bekkenløsning var diagnosen. Etter det har jeg vært innom mange diagnoser.
De første årene var det kun smerter og muskelsvakhet. Etterhvert ble jeg mer sliten, men jeg klarte jobb og familie.
For to år siden smalt det skikkelig. Jeg husker jeg satt på spinningsykkelen og plutselig hadde jeg ikke mer å gi. Null kraft i kroppen. Så kom svimmelheten, kvalmen. Jeg glemmer alt, roter noe fryktelig. Setter alt mulig rart i kjøleskapet blant annet. Jeg fikk veldig øresus, men det har blitt litt bedre nå. Jeg sliter med hodepine, tåler ikke støy eller å konsentrere meg.
Jeg krysser fingrene for at det finnes en løsning der ute, for slik det er nå har jeg mer en nok med å stå opp og å legge meg...
Anti TPO sier "Hashimoto's". Legene sier "ME".
Det som er vanskelig med ME-diagnosen er at man ikke får noe hjelp.
Lignende tråder
-
Hypothyreose? Noe annet?
Av Lippincott i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 20Siste melding: 05-01-11, 17:22 -
Lincoln om makt og annet
Av Kevlin i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 4Siste melding: 17-06-10, 14:07 -
Et helt annet liv.
Av baremei i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 2Siste melding: 28-09-06, 16:24

Svar med sitat
Bokmerker