Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
05-11-10, 07:45 #8
Sv: Mild eller moderat binyresvikt finnes ikke
Ja, det dere diskuterer er jo det jeg går å funderer på dag etter dag... Det virker jo ikke som forskning, tilbakemeldinger eller "noe som helst" virker.. Er det blitt sånn at det er bare penga som gjelder??? Se bare på alle sykehusene som røves for ressurser og godt fagmiljø; selv om faggrupperinger innad i helsevesnet og pasientene klager sin nød og mener at dette slett ikke er å anbefale; altså oppgradering til større enheter og nedleggelse av små. Jeg vet ikke om dette kan diskuteres under samme tema, men det virker altså som det finnes endel "sannheter" i denne verden som overskygger alt annet... Har du symptomer på binyretretthet men ligger på 10.1 % av normal produksjon, så har du det ikke... Det er helt idiotisk....
Dette betyr jo at meget syke mennesker går rundt uten å få hjelp, og blir enda mere ødelagte ved at de bare får flere. Og ofte da psykiske diagnoser... Men dette vet vi jo.. Det er bare så inn i granskauen provoserende..
Jeg må si at jeg ikke har noen gode tiltak å komme med.
Men de du nevner BeritM kan jo ha noe for seg..
Lignende tråder
-
Viser disse prøvene binyresvikt??
Av sliter i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 22-03-10, 06:21 -
Moderat subklinisk hypothyreose øger dødsrisiko
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og dødelighetSvar: 0Siste melding: 27-01-10, 14:23 -
Moderat binyreinsufficiens eller hypothyreose
Av Anisa i forumet Sygdommer som ligner hypothyreoseSvar: 3Siste melding: 14-11-09, 14:13 -
Binyresvikt...
Av Maia i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 18-01-07, 21:27

Andrè Bjerke.
Svar med sitat
Bokmerker