Sitat Opprinnelig skrevet av annis Vis post
Takk for hjertevarmende oppmuntring!!! Jeg var ikke så bevisst før. Da eldstemann (5 år nå) var i magen trodde jeg at jeg var så sunn fordi jeg gikk over til aspartam saft og brus. Hadde hybelkropp da, hehe. (Campingkropp er vel noe annet?)Husker ikke helt hvordan det snudde... Jo, jeg begynte å finne ut at det er mye lureri i verden og såg at dette gjaldt også ikke minst helse. Denne la oss kalle det noe så pretensiøst som "oppvåkningen" har faktisk gjort underverk for psyken også!!!

Mindre synging i det siste, men det kommer!

Jeg kan poste oppskrifter her senere når jeg finner på noe bra. Bare arti!

Her er en god betennelseshemmende te og innpakningskur for skjoldkjertelen:

kanel, kayennepepper (så mye du tør, det er bra for magen og hjertet også!!!)og gurkemeie blandet med raspet eple og varmt vann selvfølgelig. Honning for de som kan og vil ha søtsmak.

Samme krydderblanding (uten eple, hehe) blandes med gee-butter og smøres på halsen. Tull rundt et skjerf og slapp av så lenge du gidder. Det lukter godt også. Hjelper på strumaen min.
Men det er jo det man blir innprentet av myndigheten og helsekostbransjen. Alt som er merket med Light er kjempe sundt og godt! Ingen fett, ingen kalorier.

Virker som at du har "sett lyset"! Har jo også merket forskjell hos meg, etter at jeg begynte med alternativ kosthold. Både på humøret, og kroppen generelt. Så det har nok noe for seg, og tenke på helsa og hva man putter i kroppen.

Håper du får sangstemmen tilbake!

Flott! Venter spent! Har kopiert oppskriften på teen din óg.