Viser søkeresultater 1 til 10 av 37
Hybrid View
-
04-11-10, 12:06 #1
Sv: Ferdig mat - Saus på glass/Poseretter
Takker for alle svar! Gleder meg til å prøve alle innkomne forslag!

knokkel: Jepp, har hørt om den hellige treenighet, men trudde du tenkte på noe annet!
he he
Anisa:
til deg som har opprettet en ny tråd med spennende oppskrifter! Og for at du prøver å redde meg i fra den sikre sultedød... 
Har jo laget mat siden jeg var liten gutt. Men ble jo da opplært i norsk husmannskosthold med moderne vri, av min mor og barneskolen. Et kosthold som bestod av lite fett, masse sukker i brød og kaker, og hvit mel til det meste. Det var først når jeg fikk sykdommen (lavt stoffskifte), at jeg var nødt å snu opp-ned, omkull, på det jeg hadde lært. Og når butikkene her jo bor, Prix og Rema 1000, neste bare har "ulovlig" mat, blir jeg fortvilt og frustrert. Jeg bor 4 timer unna nærmeste by, så da blir det jo enda vanskeligere å leve "rett og riktig" i hendhold til helsa.
Så det å bo ute i distriktet, med helse som krever anderledes kosthold enn normalen, er dårlig sort...
Lignende tråder
-
Er ferdig utredet i det norske helsevesen for borreliose....
Av Cannari i forumet Lavt stoffskifte av BorrelioseSvar: 7Siste melding: 02-02-10, 16:21 -
Den danske dobbelblindstudien er ferdig (T4 + T3)
Av nora i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 4Siste melding: 02-10-09, 10:00 -
den danske dobbelblindstudien er ferdig
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 4Siste melding: 02-10-09, 10:00 -
Er akkuratt ferdig med boka til Per Egil Hegge
Av ung mor i forumet Per Egil HeggeSvar: 17Siste melding: 27-10-08, 23:47

Svar med sitat
Bokmerker