Mitt inntrykk er også at Aker, representert ved Louise K.D., er fobisk i synspunktet på bruk tyroide hormoner. Og jeg kan godt vurdere henne til å være kapabel nok til å skremme opp legen din med utsagn og meninger.
Jeg må si at jeg er lite fornøyd med den behandlingen jeg fikk av henne, men også hennes holdning til vidre behandling og diagnostikk da jeg kom tilbake noen måneder etterpå og fortalte om bedring ettrer overgang til Armour.
Slikt gir ikke tillit.
Jeg har også søkt om spesialistvurdering i den hensikt å bli behandlet likt med andre pasienter - altså å få mitt tyroid på blå resept.
Det møtet ble blankt avslått uten undersøkelse, tross at legen min meldte om store forbedringer av tyroidbruken på meg.

"En avklaring av ditt syn her Louise, ville være svært kjærkommen.
Du er vel enig i at det er en fordel vi pasienter har en viss forutsigbarhet i behandlingsteorien legen behandler etter ?"

Jeg vil også si, at etter hennes eget utsagn er det 10-12% av de som behandles med Levaxin som ikke blir bra. Kan være 10.000 bare i Norge det - skal ikke de få en behandling som virker ?