Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
04-11-10, 10:05 #2
Sv: Mild eller moderat binyresvikt finnes ikke
Vigdis....ja, dette syns jeg og var trist å lese....skal nok mye til for at det blir offentlig medisinsk aksept her på berget også...
De legene som skriver positivt om fenomenet blir sikkert ikke tatt på alvor av "de etablerte". Og de siste trenger vi virkelig støtte fra.....
Er jo bare trist....for det er vel ingenting jeg mer tydelig har kjent i kroppen og gjort meg sykere, enn da binyrene gikk tomme.....Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Viser disse prøvene binyresvikt??
Av sliter i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 22-03-10, 06:21 -
Moderat subklinisk hypothyreose øger dødsrisiko
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og dødelighetSvar: 0Siste melding: 27-01-10, 14:23 -
Moderat binyreinsufficiens eller hypothyreose
Av Anisa i forumet Sygdommer som ligner hypothyreoseSvar: 3Siste melding: 14-11-09, 14:13 -
Binyresvikt...
Av Maia i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 18-01-07, 21:27

Svar med sitat
Bokmerker