Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
04-11-10, 09:27 #9
Sv: 5 grain. Trenger litt hjelp i forhold til å neddosere.
Hei BeritM :-)
Jeg har smurt meg med HC krem i over ett år og det har tidligere ikke gitt noe utslag før nå. Men nå er det jo utslag så det holder :-)
Sist jeg tok blodprøve - tror det var i januar - var T4 rundt 14. Jeg har en TSH på rundt 0 og fastlegen gikk bananas og fikk meg til å redusere dosen jeg da tok. Husker ikke hvor mange grain det var - tipper 2 -3. DET hjalp jo ikke akkurat på formen. I tillegg hadde jeg tatt kortisolprøver og de viste høyt nivå - sannsynligvis på grunn av smøringen - ved kontrollmåling senere var prøvene normale. Hvis det er noe som er normalt i vår verden :-). Jeg sluttet å smøre meg da prøvene var høye og med redusert dosering av ERFA var jeg helt på felgen i april. Etter det har jeg økt ERFA dosen samt at jeg begynte å smøre meg igjen. Syntes egentlig at formen var relativt fin før jeg begynte å trene... Hadde trodd at vibrasjonstrening var en grei måte å få styrket muskulaturen og senere trene meg litt i form. Begynte kanskje litt i hardeste laget. Pleier å gjøre det når jeg føler meg i grei form - og deretter går det bratt nedeover... :-) Skal ta det mye roligere når jeg begynner igjen.
Mvh
Lisa
Lignende tråder
-
Hei, trenger litt hjelp :)
Av mjohank i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 23Siste melding: 21-12-09, 17:39 -
Ny bruker trenger hjelp i forhold til vrang lege...
Av Gisa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 04-11-08, 15:27 -
Ny her, trenger litt hjelp!
Av trude.lutt i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 29-10-07, 16:15 -
Beskjed om å senke dosen med Armour fordi prøvesvarene var litt høye
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 13-05-07, 19:46

Svar med sitat

Bokmerker