Hei BeritM :-)

Jeg har smurt meg med HC krem i over ett år og det har tidligere ikke gitt noe utslag før nå. Men nå er det jo utslag så det holder :-)

Sist jeg tok blodprøve - tror det var i januar - var T4 rundt 14. Jeg har en TSH på rundt 0 og fastlegen gikk bananas og fikk meg til å redusere dosen jeg da tok. Husker ikke hvor mange grain det var - tipper 2 -3. DET hjalp jo ikke akkurat på formen. I tillegg hadde jeg tatt kortisolprøver og de viste høyt nivå - sannsynligvis på grunn av smøringen - ved kontrollmåling senere var prøvene normale. Hvis det er noe som er normalt i vår verden :-). Jeg sluttet å smøre meg da prøvene var høye og med redusert dosering av ERFA var jeg helt på felgen i april. Etter det har jeg økt ERFA dosen samt at jeg begynte å smøre meg igjen. Syntes egentlig at formen var relativt fin før jeg begynte å trene... Hadde trodd at vibrasjonstrening var en grei måte å få styrket muskulaturen og senere trene meg litt i form. Begynte kanskje litt i hardeste laget. Pleier å gjøre det når jeg føler meg i grei form - og deretter går det bratt nedeover... :-) Skal ta det mye roligere når jeg begynner igjen.

Mvh
Lisa