Sitat Opprinnelig skrevet av Laila K
Sitat Opprinnelig skrevet av tidy
Jeg har vært i sinnsykt ekkel form i det siste.. Sliten etter ett par timer, aldri uthvilt og masse smerter i ben og armer.. Om natten sovner armene helt av , akkurat som de er helt dovnløse (uten at jeg ligger på dem altså) og jeg må masere dem for å få liv i dem liksom.. Det er driitekkelt..

Nå har jeg 2 hovne lymfekjertler i nakken samt at tempen er så lav.. Målte i mårrest, da var den 35,6 grader (under armen)...

Har dere lave temprtaurer?
Er det mange som har samme probl med armene om natta?

Og dette med lymfekjertlene, kan dette ha noe med at jeg har følt meg så dårlig? (har ikke ondt i halsen eller forkjøla)..

Håper noen kan svare meg!!! Er så lei...

Har fått time på onsdag t lege..
Akkurat dette innlegget kunne jeg ha skrevet selv, har akkurat de samme plagene som du har.
Et trøtt og sliten, men sover ikke godt. Våkner etter noen timer og da har jeg vondt i armene, de dovner også slik at jeg må "vekke" dem.
og ja, jeg har lav kroppstemperatur. Ligger vanligvis på 35-5-36.
Har jeg over det, er jeg rett og slett febersyk.
Jeg fryser mye og har det veldig varmt inne. Ikke uvanlig at det er 26-27 grader her når jeg fyrer på stua og da er det ikke varmt til meg, men de andre i familien synes da det er plagsomt varmt.
Og, ja, jeg har ofte hovne lymfekjertler på halsen, ofte tror jeg at jeg holder på å få halsvondt,men så blir det ikke noe mer ut av det enn de hovne kjertlene
Ikke sett svaret ditt før nå..
Ja, det er ekkelt å ha det slik med at armene døvner av.. Jeg ble sykemeldt men skal begynne på jobb igjen over helgen, har hatt fri i jula da...
Er lymfekjertlene dine vonde? Det er ikk mine...