Sitat Opprinnelig skrevet av rosaelefant Vis post
Jeg kom meg til legen rundt uke 12, og det ble tatt stoffskifteprøver. Noen dager senere fikk jeg beskjed om at jeg var overdosert (kun ved å se på TSH) og måtte ta den opprinnelig dosen, og jeg var (dum) nok til å gjøre dette - og 20 dager senere mistet jeg
Jaaa... jeg har hørt en læge sige, at "da fosteret begynder danne egne thyreoidea-hormoner fra den 12. graviditetsuge, skulle det gerne være helt i orden, at reducere moderens Eltroxin-dosering, så hun ikke blev overdoseret...." ( )

Sagt af en uddannet praktiserende læge med autorisation, der var 25 år gammel dvs. manden har behandlet egne patienter på egen klinik i mindst 15 år. Guderne må vide, hvor mange døde babyes han har på samvittigheden? Og hvorfor er det i orden for læger at fejle (så stort), mens for alle andre faggrupper "betaler" stort for deres?

Denne sludder: "da fosteret begynder danne egne thyreoidea-hormoner fra den 12. graviditetsuge, skulle det gerne være helt i orden, at reducere moderens Eltroxin-dosering, så hun ikke blev overdoseret...." egner sig vist fremragende til at blive anbragt i tråden Idiotforklaringer, eller hur?