Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: Arbeid, men ikke alltid
Threaded View
-
31-10-10, 00:01 #2
Sv: Arbeid, men ikke alltid
Det finnes to-tre forskjelliger ordninger hos NAV som jeg fortiden vet om.
- Du kan jobbe hos ASVO. Lønn hos de, kan variere fra kr 20-30, kanskje mer. Hos de er 50% stilling det laveste du kommer.
- Du kan være utleid fra ASVO til en annen bedrift, f.eks. butikk, kommunen, osv.
- Hvis sosial kontoret hos din kommune har en "Motivasjonslønn" ordning, kan du jo prøve å søke om det. Inntekten her i fra, er ikke skattet, blir gitt som en ytelsesordning, og kan variere fra 10-100 kr. Hvor mye du kan jobbe, blir bestemt ut i fra NAV. Men vær OBS! på at ikke alle sosialkontorene har en slik ordning. Du får ikke noe pensjonspoeng av denne ordningen.
Jeg har gått på den siste ordningen i 3-4 år. Og har fungert bra i den. Jobber når jeg er i form til det. Jobber i kommunen, med kommunens hjemmeside. Trives med det, siden jeg slipper å tenke på at jeg kan bli oppsagt, hvis jeg kommer sent på dagen på jobb, eller uteblir fra den en hel uke i slengen. Men nå når "kontrakten" med NAV går ut i nov mnd, blir jeg mest sansynelig å jobbe via ASVO hos kommunen.
- Du kan jobbe hos ASVO. Lønn hos de, kan variere fra kr 20-30, kanskje mer. Hos de er 50% stilling det laveste du kommer.
Lignende tråder
-
Holder det ikke alltid bare med Levaxin, eller?
Av Caroline i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 12-12-09, 15:16 -
Matematikk virker ikke alltid
Av Hansen i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 2Siste melding: 21-05-09, 20:30 -
Jeg leter nå etter jobb
Av Marianne i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 24-09-06, 13:36 -
Store butikker er ikke alltid det beste
Av Sonja Midtlien i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 3Siste melding: 17-07-06, 21:37

Svar med sitat
Bokmerker