Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Hybrid View
-
28-06-05, 10:51 #1
Helt enig nora. Jeg syns det er en syyltynnnn avslagsgrunn. Det virker som dette med T3 er hovedgrunnen til avslaget, men det nevnes tilslutt at uregistrerte preparater skal foreskrives av spesialist i sykdommens fagfelt.
Jeg anførte jo at det ikke var noe problem å skaffe relevant foreskrivning, men dette vil de ikke gi avgjørende betydning. De sier rett ut på slutten at det er fordi Armour inneholder et virkestoff fra hver undergruppe under punkt 14a.
Jeg tenkte at viss Shiela`s opplysning var nedfelt i Norsk lov, så ville det hjelpe min argumentasjon.
Jeg blir jo egentlig ganske forbanna over at man klamrer seg til en tåplig paragraf som eneste grunn til å avslå.
Lavaxin og Liothyronin er godkjent, men hvis man slår sammen disse i en tablett for å lage det litt enklere for pasienten så kan den ikke godkjennes ?
???• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Ris og ros til helsevesenet
Av Mod i forumet Hos legenSvar: 4Siste melding: 04-01-16, 18:42 -
Helsevesenet i Sverige - dokumentar
Av Sonja Midtlien i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 0Siste melding: 18-09-09, 02:27 -
Helsevesenet
Av nerusvi i forumet Frustrert og leiSvar: 9Siste melding: 11-08-09, 22:27 -
Lærer helsevesenet av feil ?
Av Hansen i forumet Hos legenSvar: 13Siste melding: 03-10-06, 12:04 -
Om kampanjen for å få Armour dekket av helsevesenet i englan
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 29-06-05, 08:45

Svar med sitat
Bokmerker