Hvor får man tak i B11 da?
Hos meg ble det oppdaget lav B12 for 1 år siden. Jeg startet med injeksjoner, 1 i uka i 4 uker, for deretter hver 3 mnd. Sist måling før jul var på over 600. Men som legen sa: selv om lageret er fullt, er det ikke fullt i butikken

Men jeg merka stor bedring etter en mnd tid. Før jeg starta med injeksjonene plagdes jeg mye. Var konstant trøtt, veldig glemsom, hjertebank, svimmel og helt nummen enkelte ganger. Sov mye, men ikke godt. Var også endel kvalm.
I jula nå startet jeg med TrioBe istedet for sprøyter. Dette i håp om at det holder seg mere stabilt. Jeg fikk opptur etter en injekson, for deretter ha en nedtur en måneds tid før neste. Veldig slitsomt!!

I og med at jeg antagelig har gått med lavB12 i lang tid, så vil det også ta lang tid å "fjerne" symtomene, det var iallefall det jeg forsto på legen. Irriterer meg grønn over at det ikke ble sjekka ut tidligere, for jeg hadde vært til legen endel ganger for å sjekke hvorfor jeg var så sliten konstant. Aldri blitt tatt B12 før hos meg. Så ille som det har vært håper jeg aldri det blir igjen, for jeg var skikkelig dårlig :(

Fordelen med TrioBe er at håret og neglene vokser ja skikkelig sterke negler har jeg fått...bra noe føles positivt også :P