Viser søkeresultater 1 til 10 av 34
Threaded View
-
08-02-08, 20:18 #16
Det er skrevet en NOU engang om fibromyalgi (den hvor Berthold Grünfeld skrev et stykke, han som omgjorde alle søknader om trygd i Oslo fra fibromyalgipasienter og sa at det var forårsaket av seksuell dysfunkjon, slik at de ikke hadde hverken jobb eller trygd), og allerede da stod det at trening hjelper.Men haken er at bare noen blir bra nok til å jobbe igjen ved hjelp av trening. Du kan jo gå på hvilketsomhelst forum hvor fibromyalgipasientene ferdes, og sjekke hovrdan de har det.
Jeg vet om noen som får tat smertene blir mere utholdelige, og jeg vet om noen som blir bare verre og verre av trening mens det hjalp på dem før (noen år siden).
Siste nytt er at noen har prøvd ldn og endelig blitt mye bedre. Snakket medpassient som sa at hun hørte at noen hadde blitt bra av antibiotika men ellers hadde hun aldri hørt at noen ble bra.
Lignende tråder
-
Naltrexone (LDN) Hashimoto's
Av gunnda i forumet Low Dose Naltrexone (LDN)Svar: 16Siste melding: 27-02-13, 22:52 -
Jeg har siden 1997 haft periodisk forhøjet stofskifte/Graves
Av Anne H H i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 106Siste melding: 12-09-12, 20:51 -
LDN (Naltrexone) og autoimmunitet
Av nora i forumet Low Dose Naltrexone (LDN)Svar: 22Siste melding: 22-04-10, 16:24 -
Mageondter pga lavt stoffskifte, autoimmunitet, undersøkelse
Av Stina i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 75Siste melding: 25-11-07, 02:44

Svar med sitat

Bokmerker