Den eneste "kritik" af bogen jeg har, er at jeg finder det besværlig at skulle læse en tekst trykt som brød-tekst, dvs. kompakt og uden ombrydninger. Det får det hele visuelt til at flyde sammen og kræver næsten at man skal bruge et stykke papir til at flytte ned ad siden, så man kun læser en linje ad gangen. Det er ikke sikkert, at det generer andre, men det generer mig desværre.
Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
Videre skriver han at Boka er gjennomlest av leger og apotekere, så det faglige bør være riktig. Desverre kan jeg ikke se at det står noe om thyroid
Det er rigtigt, ikke et ord om organisk Thyroid, men når man læser hvem har støttet udgivelsen af bogen...
"Jag vill också framföra ett varmt tack till leg.läkare Göran Bulow, Invärtes Medicin Sophiahemmet, leg.läk. Juri Piir, Allmän Medicin Västervården, samt leg.läk. Christer Wretman, Apoteksbolaget för deras insatser i samband med bokens tillkomst. De har alla på ett konstruktivt sätt bidragit med synpunkter på innehållet, vilket avsevärt förbättrat kvaliteten såväl ur medicinskt perspektiv som för den enskilde patienten. Framförallt ett stort tack till Stockholms Läns Landsting som genom att stödja bokens tillkomst och utgivning visat stor förståelse för behovet av denna typ av informationsinsatser."
... er det måske ikke så mærkeligt.

Hvis man (som forfatter) skal vælge mellem at udgive og ikke udgive bogen, og hvis denne udgivelse er afhængig af støtte fra rette "kanaler", ikke mindst for udbredelsen og skolemedicinsk blåstempling af udbredelsen - er det ikke umuligt at Lemker har valgt at fokusere på sagen med udgangspunkt i den behandling han selv har fulgt - kombinationsbehandlingen med Levaxin og Liothyronin. Det sidste er bare mit eget gæt.