Hei Jeanettelisa og gunnda!

Tusen takk for kjempe hyggelige meldinger. det varmer

Jeg ble faktisk litt usikker på om når jeg fikk vite om hypotyreosen. Når man ikke tror det er noe spesielt, så registrerer man ikke tid. Men jeg husker jeg var på jobb da jeg fikk telefon fra legekontoret, å jeg tror jeg var 16år da.

Jeg føler meg igrunnen ikke svikta, for jeg ble vel lagt under katogorien "lat ungdom". Jeg var nettopp hos pappa, å kom tilfeldigvis over noen skolesaker fra ungdomskolen. blant annet meldingsboka mi, hele boka var full med "Silje forsov seg til skolen i dag" også ett brev fra skolen der det sto jeg var nedsatt i orden "grunnet forsentkomminger, hovedsaklig på morgenen".. *tamdida* :P neida, er egentlig ikke gøy, men nå ser jeg jo grunnen :P

Eneste som kanskje kunne fulgt mer med er vel legen min. Er jo ikke rart verken jeg eller foreldrene mine ikke tok det når han ikke gjorde det heller. man stoler jo på legen!

Jeg vet jeg kan få hjelp til legeregninger osv, men nå har jeg vært hos pappa å tjent meg litt penger så jeg kan betale legen.. så det skal nok gå bra

men som jeg har sagt 10.000 ganger nå, jeg er så fryktelig glad for at jeg fant dette forumet.. wohoo, er ikke bare jeg som er lat

nå hadde jeg egentlig ett spørsmål som jeg lurte fryktelig på.. men jeg glemte det er det bare jeg som sliter veldig med hukommelse?