Hei Tenkte jeg kunne komme med en liten oppdatering siden sist..

Jeg valgte å skrive om soya og hypothyreose - et tema som er mye mer spennende enn jeg opprinnelig trodde, og det er godt å ha en slags motivasjon/spark i rumpa i form av denne foreleseren jeg har nevnt tidligere Jeg har vært og skrevet ut flere artikler via PubMed og andre steder, og er nå godt i gang Jeg har fortsatt en liten stund på å bli ferdig, og håper det blir en ålreit oppgave

Ellers har jeg vært hos en endokrinolog (igjen) på Aker, og det var en positiv opplevelse (har hatt en negativ erfaring derfra) og fikk møte en ny lege, og hun var hyggelig - både forståelsesfull og villig til å hjelpe. Endelig! Syntes selv jeg fortjente å treffe en ålreit lege
Det jeg sliter med nå er at det er forferdelig vanskelig å stå opp om morgenen, og føler meg hver dag stiv og støl i kroppen om morgenen. Hva kan dette være, tror dere? Og selvfølgelig vekten, men prøver å være fornøyd med meg selv - legen på Aker sa at jeg burde heller fokusere på å spise sunt, være så fysisk aktiv som jeg har energi til og heller være fornøyd med meg selv.

RosaElefant