Jeg er veldig lei av å bli sett på som hypokonder, snart skulle man jo nesten tro at man var hypokonder, fordi ingen tror på deg. Men men, man lærer å leve med så mye. Det værste er at mine egne venner og familie ser på deg som hypokonder. Kun fordi du ikke har noe som er synlig...

Bor du i nærheten av Oslo? I så fall ville jeg ha anbefalt deg å ta kontakt med Balder klinikken. De er private, og det koster sitt, men du får topp service der. De sjekker deg ut for både det ene og det andre. Og de lytter!

Jeg blir behandlet for stoffskifte her i Norge, men følte at noe var galt. Så jeg tok turen til Oslo, der hadde jeg time hos Ljøgodt. Hun tok masse prøver og fant ut av dette med matintoleranse. Hun sjekket også B12. Jeg er allerede under behandling for B12, men stoppet sprøyter for noen år siden, og har kun tatt sugetabletter. Det var ifølge henne ikke nok, så nå er jeg på sprøyter igjen etter at hun skrev det ut på resept.

Jeg flytter selv tilbake til Norge i Oktober, da til Porsgrunn, uheldigvis litt langt unna Oslo. Men jeg regner med at hele behandlings opplegget mitt blir da i de trygge hendene til legene på Balder...