Viser søkeresultater 1 til 10 av 47
Threaded View
-
24-10-10, 14:06 #32
Sv: Blir ikke tatt seriøst...
Jeg byttet lege etter at jeg skrev den første posten, og hun har selv lavt stoffskifte, og forsto at noe var på fære. Den opprinnelige fastlegen min nektet for at det var noe galt overhodet. Hun nye sier at jeg har lavt stoffskifte, men det jeg merker er at hun ser veldig lite på T4-verdiene mine, og jeg tror de bør ligge høyere..
hun skriver ikke ut noe annet enn levaxine heller, sier hun, fordi hun ikke forstår nok av de andre medisinene. så ble jeg fortalt at på balderklinikken så gjorde de det, men jeg ble uhyre skeptisk til dem.
men en irriterende ting er at hun ser ut til å til en grad overse småting som jeg sliter med, som nedetider hvor jeg ikke orker å reise meg opp, veldig tørt hår samme hvor mye jeg oljer det, ekstrem vektøkning, veldig VELDIG ofte vondt i magen, kanskje 3-4 ganger i uken vil jeg ha oppriktig vondt i magen, hvor den enten er unormalt oppblåst, løs, hard, eller alle tre på samme dag..
men jeg er virkelig usikker på hvordan jeg selv skal finne ut når jeg er "symptomfri", i og med at jeg har vært slik såpass lenge. jeg vet ikke om jeg kan forvente at alle disse tingene blir borte. hvordan har dere opplevd det? har noen av dere opplevd å være helt "symptomfrie"? har dere slitt med de samme tingene som ikke ser ut til å bli borte selv på levaxine?TSH 3.4, ingen påviste antistoffer. Levaxine siden mars 2010
Lignende tråder
-
Hjelp forstår ikke helt: Blodprøver tatt i sammenheng med Hypotyreose
Av GJV i forumet BlodprøverSvar: 7Siste melding: 09-05-09, 11:36 -
Er ny her. Har hypothyreose og blir ikke bra
Av Rufus i forumet PresentasjonerSvar: 2Siste melding: 30-01-09, 22:55 -
Jeg blir ikke klok på dette, noen som kan hjelpe meg?
Av Veronica i forumet BlodprøverSvar: 8Siste melding: 19-08-08, 09:23 -
Verdiene blir ikke stabile.......
Av Solstråle i forumet Normalverdiene?Svar: 28Siste melding: 02-08-08, 18:20 -
Blir ikke bedre etter operasjon...
Av sofus i forumet OperasjonssalenSvar: 12Siste melding: 14-02-07, 14:05

Svar med sitat
Bokmerker