da hun synes å gi meg inntrykk av at stoffskifte mitt ikke er så ille på tur.....

er ikke helt typen til å bare forlange eller å si at jeg faktisk ikke føler meg bra når jeg faktisk ikke kan så mye om stoffskifte heller selv, har lest mange innlegg her, men føler vel egentlig bare en større forvirring av masse tall og mange rare ord.....og sliter skikkelig med å huske det jeg har lest og klare å få en sammenheng med det jeg leser.....og følelsen av å være en enda større hypokonder jo mer jeg leser og jo mer som stemmer overens med det jeg kjenner på kroppslig.....og da blir det vanskelig.....og jo mere nedstemt blir jeg

går og prater med en psykiater en dag i uka, han har litt peiling på stoffskifte,,,,,og vi har snakket litt om det...han er også uenig i legen min ikke vil sende meg til endokrinolog, han har også vært uening i dosen hun gir meg....(levaxin)

nå er snart barselpermisjonen min over og jeg føler hele permisjonen har gått rett i dass for å si det rett ut......og jeg skal tilbake i jobb i november....kan ikke helt skjønne hvordan jeg skal klare det....med 4 barn hjemme og en 100% jobb.....

kjente her noen dager at kroppen spillte litt på lag...og tenkte at nå har jeg sikkert kommet på en dose som er riktig..men nå i noen dager er kroppen ute og kjører igjen, knærne, armene og fingrene værker som bare det...og er sikkert 20 kg hver......

ble et skikkelig syteinnlegg av meg dette....men er rimelig frustrert....