Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
16-10-10, 12:01 #4
Sv: lyst til å bli gravid, ubehandlet lavt stoffskifte
"Kallenavn" ?

Nej, Morgensone
Ikke lægen, men manden din har du noget at snakke om først.
Det kan ikke nytte at blive gravid "i tillæg" til hypothyreose og med at ens nærmeste ikke fatter hvad problemet er. Det er ikke "gratis" at gå gravid og der kommer også påvirkning ("symptomer") i dagligdagen af selve graviditeten. Det kan så ikke nytte, at den person (i hele verden) der gerne skulle være en ubetinget støtte, med let hånd uddeler udtrykket "hypokonder" sendt i hovedet på sin eneste ene (uanset søforklaringer på at det var kun for "sjov"). Der er ikke noget "sjovt" i kallenavnet "liten hypokonder min".
Faktisk tvivler jeg, om jeg overhovedet ville have barn med så illoyal en mand, før han blev klogere.... Der findes ingen ensomhed, der er værre, end den der findes i midten af uvidende, uforstående og (dermed) illoyale sine kære. Det er ikke det man har brug for, når man står med en nyfødt i favnen og ingen forstår een.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Gravid med høyt stoffskifte?
Av witchfrk i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 34Siste melding: 12-04-15, 17:36 -
Lavt stoffskifte og prøver å bli gravid.
Av piah87 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 14Siste melding: 08-02-11, 21:18 -
Gravid med lavt stoffskifte, og sliter med søvn.
Av shnuppii i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 6Siste melding: 20-01-10, 08:38 -
Har graves- lyst å bli gravid!
Av malla i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 1Siste melding: 02-02-08, 12:08 -
Prøver og bli gravid og lavt stoffskifte! OPPDATERT
Av Destiny85 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 7Siste melding: 31-10-07, 19:08

Svar med sitat
Bokmerker