Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
16-10-10, 10:37 #1
lyst til å bli gravid, ubehandlet lavt stoffskifte
Hei
Er ny på dette forumet på 27 år, og har lavt stoffskifte. Men har prøvd å bruke medisinen levaxine 50mg annen hver dag. Får da hjertebank når jeg bruker medisinen,svetter masse og har fått høyt blodtrykk til 156/92.
Har ikke fått funnet ut hvilken stoffskifte sykdom jeg har. kan noen av dere komme med en pekepinn på hva det kan være, utifra mine blodprøver?
her er i hvertfall mine siste resultater:
fS-triglyserider: 3,92
S-LP(a): 261
S-TSH: 5,3
S-FRITT T4: 11,1
S-FRITT T3: 5,2
S-Anti-TPO: >1300
Har for lite vitamin D nivå og høyt kolesterol.
Denne testen ble tatt før jeg begynte med levaxine, hvor langt ned bør jeg prøve å få S-Anti-TPO før jeg prøver å bli gravid igjen?
Har tidligere vært gravid, og hadde spontanabort i April. Noe jeg ikke har lyst til å gjennomgå igjen.
Har lest masse på nettet i det siste, men er usikker, på hva jeg bør gjøre fremover. Har time hos fastlegen neste fredag, der jeg håper han vil henvise meg til en spesialist.
Hva anbefaler dere at jeg spør min fastlege om? Hvilke typer undersøkelser bø jeg be om?.
Hvis noen lurer på hvilke symptomer jeg har, så er de som følger:
- slapp
- sover masse
- vondt på venstre siden av kroppen
- drikker masse vann
- fryser
- deprimert
- hjertebank og svette mye når jeg bruker levaxine
Hvis jeg ikke viste bedre kunne man tro at jeg var en hypokonder. (et kallenavn min mann bruker om meg.)
Bør jeg vente til alle verdier er normale før jeg prøver å bli gravid? eller kan jeg prøve nu. Hva anbefaler dere?.
Tusen takk for svar.
SofiaFor å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Gravid med høyt stoffskifte?
Av witchfrk i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 34Siste melding: 12-04-15, 17:36 -
Lavt stoffskifte og prøver å bli gravid.
Av piah87 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 14Siste melding: 08-02-11, 21:18 -
Gravid med lavt stoffskifte, og sliter med søvn.
Av shnuppii i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 6Siste melding: 20-01-10, 08:38 -
Har graves- lyst å bli gravid!
Av malla i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 1Siste melding: 02-02-08, 12:08 -
Prøver og bli gravid og lavt stoffskifte! OPPDATERT
Av Destiny85 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 7Siste melding: 31-10-07, 19:08

Svar med sitat
Bokmerker