Viser søkeresultater 1 til 10 av 148
Threaded View
-
22-07-06, 21:31 #11
Bruker
- Medlem siden
- Jun 2006
- Meldinger
- 16
Hei!
Første gang jeg skulle sjekke stoffskifte fikk jeg til svar at verdiene mine lå i nedre normalområdet. Legen min ville derfor ikke gi meg medisin. Måtte krangle meg til det. Heldigvis gav jeg ikke opp. jeg fikk et nytt liv med tabeletter. Nå går det faktisk an å bo i samme hus som meg ;o)For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Lyst på bil? Ikke? Les likevel!
Av baremei i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 1Siste melding: 04-11-07, 12:41 -
Knutestruma - Fine blodprøver
Av Angelina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 22-10-07, 19:19 -
Disse prøvene - er helt grønn jeg
Av -diab- i forumet BlodprøverSvar: 22Siste melding: 29-08-07, 12:02 -
Øker dosen, men akutt sengeliggende likevel?
Av MB i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 27Siste melding: 16-11-06, 10:11 -
Fine prøver, men ikke i form....
Av tussi i forumet Høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 11-11-06, 17:29


Svar med sitat

Bokmerker