Hei!
Første gang jeg skulle sjekke stoffskifte fikk jeg til svar at verdiene mine lå i nedre normalområdet. Legen min ville derfor ikke gi meg medisin. Måtte krangle meg til det. Heldigvis gav jeg ikke opp. jeg fikk et nytt liv med tabeletter. Nå går det faktisk an å bo i samme hus som meg ;o)