Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Threaded View
-
11-10-10, 11:24 #1
Spontanabort p.g.a stoffskiftet?
Jeg har iløpet av kort tid hatt to spontanaborter. Kan det ha sammenheng med stoffskiftet?
Jeg har lavt stoffskifte med normale blodprøver. Jeg er helt avhengig av mine 30mikrogram levaxin daglig. Blodprøvene har jeg sluttet å bry meg om, de har aldri gitt meg noen relavant informasjon.
Når jeg blir gravid har jeg kuttet ut levaxin, for jeg blir mye friskere under graviditeter (Har et barne fra før). Dette har jeg nevnt for legen min også. Men nå fikk jeg tilfeldigvis høre av man må øke dosen levaxin når man er gravid, til tross for at man føler seg friskere. Fosteret trenger levaxin fra moren...? Det var litt sent å få vite det nå. Kan dette være årsak til abortene jeg har hatt?
Er det noe annet man bør vite om når det gjelder graviditet og lavt stoffskifte? Nå vil vi gjerne bli gravide igjen. Er det noe vi bør vite om i forhold til det?
Jeg spør, fordi legen min vet ingenting!
Jeg er takknammelig for alle svar!
Lignende tråder
-
Noe galt med stoffskiftet? Hva har jeg?
Av ~meg~ i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 20Siste melding: 29-10-10, 22:07 -
Spontanabort og høy TSH
Av cassy i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 11Siste melding: 10-01-07, 08:11 -
Døgnvariasjoner i stoffskiftet
Av sverre73 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 26-12-06, 13:08 -
Når jeg har kuttet røyken i flere mndr blir jeg ekstremt dårlig
Av sverre73 i forumet Høyt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 15-12-06, 14:02 -
Spesialister på stoffskiftet?
Av i forumet Hos legenSvar: 4Siste melding: 09-07-05, 12:41

Svar med sitat
Bokmerker