Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
07-10-10, 17:05 #10
Sv: Plutselig fikk jeg veldig lav TSH... Bruker ERFA Thyroid
hei Bethen!

Du bør også forsøke om det letter toleransen din å ta thyroid i to eller tre doser utover dagen, mest på morgenen, og så fallende. T3 kan gi deg hjertebank. Og T3 varer 4-6 timer, så er den brukt opp. Derfor har flere, som meg, glede av å dele opp dosen. Om du deler opp dosen kan det hende du klarer litt raskere økning. Selv bruker jeg 3.5 grain/215 mg thyroid.
Kjempeviktig at alle legene du bruker er oppmerksomme på at du også har lavt stoffskifte. Det kan hende om spyttprøver 4 ganger i døgnet avdekker at du har veldig lave kortisolnivåer. Da vil du ha stor nytte av et tilskudd med hydrokortison for å få kroppen i gang igjen.
Husk at ikke alle leger er klar over at ved bruk av enten kunstig eller naturlig T3 vil TSH bli null. De kan derfor be deg om å senke dosen på grunn av supprimert TSH. Og du kan ende opp med å bli sykere.
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Min opstart på Erfa Thyroid
Av Michael i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 09-10-11, 19:05 -
Erfa Thyroid fra fastlegen
Av BeritM i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 11Siste melding: 25-04-10, 08:38 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Fått time hos endokrinolog veldig plutselig
Av Stina i forumet EndokrinologerSvar: 93Siste melding: 01-11-07, 20:52

Svar med sitat
Bokmerker