Sitat Opprinnelig skrevet av Trude Vis post

Blodprøvene var som følger:

FT3 4.19 (1.8-4.6)

FT4 1.37 (0.9-4.20)

TSH 0.38 (0.30-4.20)

Legen mente dette var veldig bra og at jeg skulle fortsette med 100 mikrogram foreløpig. Jeg vet ikke helt hva jeg tenker om dette men jeg føler meg jo bedre enn før men ikke optimalt, og vondten jeg har i hælen og kneet er jo der.

Ut fra ultralyden mente han jeg hadde litt for store "knuter/kuler" for alderen min og disse må da sjekkes ut ved å ta test av de. Dette gruer jeg meg til for tanken på å få en nål i halsen ......................

Ellers mente legen at jeg hadde blitt mistreated i hvertfall seks år (det er så langt journalen min går tilbake fra Norge). Han lurte på hvorfor og hvordan de kunne la meg gå med jernanemin i så mange år uten å sjekke det skikkelig. Og Stoffskiftet også.
Ut i fra prøvene dine og ut i fra hvor mye folk trenger ut i fra vekt, syns jeg at du fremdeles får i deg for lite stoffskiftehormoner jeg da. Du kan jo ikke øke på alt med en gang, men jeg syns jo ft4 verdien din var ganske lav da.. De fleste trenger å ligge i øverste del av referanseområdet, så der har du jo endel å gå på.

Men virkelig godt å høre at legen din reagerer på behandlingen du har fått i Norge!