Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
Berit: du sier at du får lett infeksjoner. Bruker du D3? Er verdiene høye? Ellers kan det kanskje ha sammenheng med at du fortsatt har en ubalanse i hormonsystemet? Eller har du andre vitamin eller mineralmangler? Lave jernlagre kan også gi lav terskel for forkjølelser og virus.
Hei:-) Tar alle relevante tilskudd. Jernlageret er oppe i 70 nå.

Dårlig immunforsvar skyldes ganske sikkert binyrene. Jeg fikk svineinfluensa i oktober i fjor, og hadde samtidig ubehandlet stoffskifte etter fødsel i januar, så jeg var "svak" i utgangspunktet da jeg fikk det. Har hatt problemer med å komme meg helt etter influensaen, men det har løsnet litt siden jeg begynte på Erfa- og enda mer nå som jeg har økt dosen tli 3, 5 grain. (Fikk faktisk influensaen like etter jeg tok vaksinen mot den. Skal aldri ta en influensa vaksine til i hele mitt liv. Har lest at vaksine faktisk kan utløse sykdommen den er mot, dersom den settes i en person som er svekket/har dårlig immunforsvar.)

Uansett- det kommer seg som sagt gradvis. Er litt snørrete hver morgen men ikke så ille som det var for noen mnd siden. Får også intravenøs b12, magnesium, c-vitamin og glu.... et eller annet, en gang i uka, for å styrke forsvaret. Er nok heller ikke optimalt dosert mht stoffskifte ennå. Skal la 3, 5 grain få virke litt for å se om ft4 kan komme høyere opp, vil ha den i midtre ref område.

Hvor mye orker du trene nå, Vigdis? Formen min har kommet seg men trening er ikke så aktuelt ennå (annet enn småturer). Gjør en del husarbeid hver dag nå uten å bli sliten, så det er jo litt "trening" det, men jeg har forsøkt meg med lange turer og helsestudio, og det blir feil nå.