Viser søkeresultater 1 til 10 av 105
Threaded View
-
16-04-07, 13:20 #1
Forsøker å finne formen etter kreftbehandling
Hei, jeg er ny som skribent her, men har lest mye og fått masse viktig informasjon herfra.
Har måttet finne ut det meste om sykdommen min sjøl. Nå driver jeg og justerer tyroksindosen, og forsøker å finne formen etter kreftbehandling, og det går da framover om enn litt kronglete av og til.
hilsen anitaHar måttet finne ut det meste om sykdommen min sjøl.
Forsøker å finne formen etter kreftbehandling, og det går da framover om enn litt kronglete av og til.
Lignende tråder
-
Hvordan virker FT3 på formen deres?
Av Trygve i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 01-12-06, 17:30 -
FT4 og formen
Av brits i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 11-06-06, 22:54 -
Hvor finne referanseverdier?
Av Vilde i forumet BlodprøverSvar: 7Siste melding: 05-05-06, 18:00 -
Hva bør TSH være når man forsøker å bli gravid?
Av Leya i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 1Siste melding: 08-09-05, 14:01 -
Hva bør TSH være når man forsøker å bli gravid?
Av i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 27-05-05, 21:02


Svar med sitat

Bokmerker