Hei, jeg er ny som skribent her, men har lest mye og fått masse viktig informasjon herfra.

Har måttet finne ut det meste om sykdommen min sjøl. Nå driver jeg og justerer tyroksindosen, og forsøker å finne formen etter kreftbehandling, og det går da framover om enn litt kronglete av og til.

hilsen anita