Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
30-09-10, 08:11 #10
Sv: Operert, jodbehandlet, medisinert og blir lett overtrent
Først: Tusen takk for at dere er der ute! Jeg har følt meg litt alene, og trodd at alle andre fungerer fint på Levaxin...

Det jeg merker av symptomer når jeg føler at jeg er overmedisinert er dårligere konsentrasjon, jeg holder ikke hele arbeidsdagen uten å bli helt ull i hodet rett etter lunsj, jeg sover mye dårligere (selv om jeg tar melatonin), og kroppen er enda tyngre og tåler INGEN trening. OG masse hjertebank. Jeg har tolket dette som hypersymptomer, og har blitt veldig fort bedre når jeg har fått lov til å skru ned dosen. Jeg ser at det kan være å "enkelt" at jeg ikke tåler Levaxin, eller iallfall at kroppen min savner alle de andre stoffene den ikke produserer selv lenger. Har begynt arbeidet med å samle informasjon nå slik at jeg har noe å slå i bordet med til legen min. Jeg har sloss med henne før... Hun må da unne meg å fungere så godt som mulig tenker jeg, men jeg ser jo utfra mange av deres erfaringer at det kanskje ikke er så enkelt.
Jeg vet at jeg ikke hadde noe valg i forhold til operasjon - to svulster og spredning - men det er kjett å føle seg like dårlig som da jeg "bare" hadde for høyt stoffskifte.
Når det er sagt, så skal jeg jammen stå på, og dele av mine erfaringer i søken etter noe som fungerer bedre. Jeg er tross alt heldig som lever, og som fungerer i jobb og som mor og kone.
Jeg ønsker dere alle en strålende dag! Stå på!For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Er medisinert men mangler det lille ektra
Av SvSo i forumet Lavt stoffskifteSvar: 32Siste melding: 22-11-10, 13:16 -
Medisinert, men ikke bra? Maten påvirker hormonene!
Av nora i forumet Helbred og kostholdSvar: 19Siste melding: 01-04-10, 12:41 -
Svingninger i tsh/medisinert
Av lillybell i forumet TSHSvar: 7Siste melding: 24-09-09, 22:01 -
Tidligere medisinert Graves, kan jeg være på vei til lav nå?
Av tussi i forumet Graves sykdomSvar: 5Siste melding: 24-06-08, 19:59 -
Hva bør TSH ligge på når man er medisinert....
Av Nettverk i forumet TSHSvar: 17Siste melding: 10-02-08, 16:16

Svar med sitat
Bokmerker