Fikk konstatert kreft i skjoldbrukskjertel mars 2007, operert bort hele april 2007, jodbehandlet juni 2007. Er veldig fornøyd med teamet på Radiumhospitalet!
Synes det har vært vanskelig å finne rett dose levaxin, og strever med at flere faktorer ser ut til å påvirke opptak - bl.a. tarmfunksjon. Det går utover utholdenhet på jobb og konsentrasjon til tider, og ikke minst evnen til å tåle trening. Hadde forstått det slik at jeg skulle kunne fungere ganske normalt med levaxin, men kroppen er tung og det er vanskelig å motivere seg det meste av tiden. Har forsøkt å trene meg opp ett hakk til om sommeren da jeg har lang ferie, men selv med forsiktig opptrapping ender jeg med å bli overtrent. Legen insisterer på å holde TSH på 0,8, men jeg trives ikke med så høy dosering som da må til. Har nå fått lov til å gå litt ned, og tar 150 og 175 microgram ennenhver dag.
Finnes det noen i samme situasjon som har erfaring med trening? Noen som får det til å fungere? Er frustrert, og savner å ha glede av trening....