Viser søkeresultater 1 til 10 av 34
Tråd: Usikker på kursen vidare
Threaded View
-
26-09-10, 15:09 #5
Sv: Usikker på kursen vidare
Hei du!
Takk for tilbakemelding. Las i tråden din i stad, og må tilføye: lykke til med å finne att forma!
Ja, kva er skildnaden på myxødem og andre hypothyroide tilstandar. Kvifor ulik dosering? Eg har da startdosen framleis, eg da, 30-180 grains. Har akkurat auka til 120 grains og teke vekk Levaxin totalt. Føles som kroppen skrik etter meir, ja.
Hatar å kjenne meg hypo. Blir litt deppa av det. Det er som om eg har vore frisk lenge nå (sidan oppstart Erfa i april/mai), og nå har fått ei brutal påminning om at eg har ein sjukdom eg skal måtta ha med meg resten av livet. **** it altså! Alt kjennes som eit tiltak for tida. Eg er utolmodig og vil bli bra. Orkar ikkje meir sjukmelding nå, har jo redusert stillinga for å takle dette her. Må eg kanskje vera sjukmeldt i tillegg.. Ferie skal eg på snart også.
Men det gjeld å ikkje miste motet, vel. Får prøve som deg og dosere meg opp litt. Skal diskutere med legen også. Korleis gjer du det når du endrar dose?
Lignende tråder
-
Ny her og usikker
Av jone i forumet PresentasjonerSvar: 5Siste melding: 15-03-08, 11:47 -
Ny her og litt usikker
Av Majsa i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 14-03-08, 14:00 -
usikker......
Av cyrene i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 19-07-06, 09:06 -
USIKKER!!
Av rimeny i forumet Høyt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 27-08-05, 22:32 -
Usikker og gravid
Av Feb-06 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 08-07-05, 12:04

Svar med sitat
Bokmerker