Viser søkeresultater 1 til 10 av 34
Tråd: Usikker på kursen vidare
Threaded View
-
24-09-10, 23:18 #9
Sv: Usikker på kursen vidare
Jo, det jeg skriver om har mye med egne opplevelser å gjøre.
Håper også andre som skriver her fremfører egne opplevelser.
Og som du gjør Delisha, fortell gjerne helsepersonell om at de faktisk fungerer. De er blitt fortalt i mange år at dette er "noen alternative greier", Det har lært det av sine læremestere.
Så skal man ikke beskylde meg for å være så ruvende logisk, men akkurat her ?
Hvorfor skal det være bra å beholde litt av noe som virker dårlig ?
Det trenger jeg virkelig hjelp for å forstå.
Kan forsøke å svare....
1. Litt Levaxin (les T4) vil pynte på blodprøvene. De vil se ut som de likner blodprøver fra friske mennesker.
Ved i tilføre litt T4 minker T3-innholdet i totaldosen - og det er bra for den biometriske profil. (slik legene definerer den da)
Skal de på liv og død det ? Er det bra for OSS ? Er det da VI har det bra ?
Som avftvinger enda ett svar som jeg må basere på egenerfaring : Nei !
Det er iallfall ikke da jeg har det bra.
2. Er denne behandlingen foreslått av legekosmetiske årsaker ?
Altså at legen skal kunne rapportere til sine tilsynsførere at blodprøvene til fru Hansen er nå i nærheten av det de skal være ?
Drit i fru Hansen, leve blodprøvenormen ?
(Jeg trur som sagt ikke, men.......)
Så hvorfor ?
Er jeg sær ? Altså i betydningen at det bare er meg som ikke har det bra når jeg har blodprøvesvar som ligner på det friske mennesker i gjennomsnitt har ?
Så er jeg ikke et troende menneske. Jeg vil ikke tro, jeg vil vite.
Men her får jeg greie meg med en antagelse om at forumet - og forsåvidt hele internett - er mitt vitne om at jeg kan ha noe rett i antagelsene ?
Stoffskiftehormoner er konstruert for å bindes til et blodprotein og slippes direkte fra kjertlen inn i blodstrømmen.
De er IKKE konstruert for å tas opp av tarmsystemet. Det er vel nærmest konstruert slik at de IKKE skal tas opp den veien ?
I rå kjøttvarer finnes de jo ......
Det er nok også sånn at mennesker som er blitt sulteforet å åresvis på stoffskiftehormoner trenger 6Grain - en stund ?
Jeg gjorde det, men ikke nå mer.
Og den tiden jeg trengte det rapporterte jeg jo at jeg gjorde det - og det er det vel flere som gjør ?
Det er fint å lese om hva andre trenger, men man skal ikke glemme seg selv.
Så tenk mest på deg selv, og ditt indre liv.
Stoffskiftehormoner legger grunnlaget for all aktivitet, og det er ganske klart at nedliggende funksjoner godt kan begynne å virke igjen etter at man får stoffskiftehormoner som kroppen kan bruke. Det er også en egenerfaring.......• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Ny her og usikker
Av jone i forumet PresentasjonerSvar: 5Siste melding: 15-03-08, 11:47 -
Ny her og litt usikker
Av Majsa i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 14-03-08, 14:00 -
usikker......
Av cyrene i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 19-07-06, 09:06 -
USIKKER!!
Av rimeny i forumet Høyt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 27-08-05, 22:32 -
Usikker og gravid
Av Feb-06 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 08-07-05, 12:04

Svar med sitat
Bokmerker