Viser søkeresultater 1 til 10 av 34
Tråd: Usikker på kursen vidare
Threaded View
-
24-09-10, 23:06 #8
Sv: Usikker på kursen vidare
Jeg tror de aller fleste her er enige i at "hvor mye" er uvesentlig sålenge det er en dose som den enkelte har det bra på.
Men svarene blir nok også farget av at dette forumet er et møtested for mange av de som ikke blir bra av "standardbehandlingen". Mange av disse har - av ulike årsaker - behov for større doser.
Om du leser på internasjonale fora - spesielt amerikanske - så ser du at "den vanlige dosen" erfa/armour gjerne er 2,5-5g, men med utslag i begge ender. Det kan vel ha med kroppsvekt å gjøre kanskje? Uansett - dette er igjen uvesentlig, men siden mange kommer hit med tydelige symptomer på underdosering så er det greit å gjenta at trivselsdosen for mange ligger høyere.
Håper du finner ut av det. Tror at fullstendig nedroing er viktig for binyrene jeg også. Det å stresse (med andre ting) i tillegg til at kroppen skal hanskes med alvorlig sykdom og innføring av medisinering ødelegger nok for mange av oss. Dessverre er det sånn samfunnet er innrettet, og vi forsøker jo å være "flinke"...Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Ny her og usikker
Av jone i forumet PresentasjonerSvar: 5Siste melding: 15-03-08, 11:47 -
Ny her og litt usikker
Av Majsa i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 14-03-08, 14:00 -
usikker......
Av cyrene i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 19-07-06, 09:06 -
USIKKER!!
Av rimeny i forumet Høyt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 27-08-05, 22:32 -
Usikker og gravid
Av Feb-06 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 08-07-05, 12:04

Svar med sitat
Bokmerker