Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Threaded View
-
22-09-10, 07:20 #1
Redselen ved at kroppen svikter
Fra tråden https://www.stofskifteforum.dk/showp...1&postcount=29
Klart man blir bekymret når kroppen svikter. Jeg har gått med en stor sorg -høres melodramatisk ut, men det er faktisk nesten like vondt som da jeg mistet foreldrene mine - fordi jeg føler at min egen kropp har "knivstukket meg i ryggen" når jeg hadde forventet at jeg og kroppen min skulle spille på samme lag mot inntrengere....
Men på den annen side har jeg det lettere enn deg - for jeg ER stoffskiftesyk... også sett fra legens side. Og stoffskiftet setter ned allmentilstanden. Så nå - med forkjølelse&feber nr 2 på to måneder, så skylder jeg på stoffskiftet... og "trenger ikke" å lete etter noe mer alvorlig.
Jeg tror ikke jeg kan si noe fornuftig annet enn at siden du VET at du er syk - så er det ikke rart at man leter etter en "knagg"/et navn å henge det på. Og uten en kvalifisert diagnose så kommer du nok til å fortsette å lete.
*klem*Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
vann i kroppen....
Av Hsn i forumet Lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 05-09-10, 01:23 -
Vand i kroppen
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 27-10-08, 23:21 -
Vand i kroppen
Av gitteh i forumet PresentasjonerSvar: 0Siste melding: 05-01-08, 17:23 -
Hårvekst på kroppen
Av jessica i forumet Lavt stoffskifte, hår og neglerSvar: 3Siste melding: 21-08-07, 13:19 -
Smerter i kroppen
Av MetteS i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 22Siste melding: 13-10-06, 00:12

Svar med sitat
Bokmerker