Viser søkeresultater 1 til 10 av 241
Threaded View
-
30-12-06, 09:02 #18
hei på deg.
har høyt jeg også,og fryser mye,så det er nok ikke slik at ALLE med høyt har hetetokter.
Jeg har varmeflaske i senga,fordi føttene mine er altid iskalde,da får jeg ikke sove.
Jeg begynte på Neo-Mercazole for noen uker siden,liten dose,men merker en liten bedring på konsentrasjonen,jeg tåler litt mer lyder uten å bli helt forvirret.
er spent på nye blodprøveresultater,hvor t3,t4 og tsh ligger nå.Jeg føler at jeg må følge nøye med på ting og tang selv, legen gjør lite uten at jeg pusher på han. Jeg må liksom SELV fortelle hva jeg vil han skal gjøre...
Jeg må selv påpeke avvikene osv, dette gjør det litt vansklig å stole på legen, for JEG går jo til HAN for å bli trygget på sykdommen.
Lignende tråder
-
Postpartum tyreoiditt... Hjelp!
Av Pingomamma i forumet Postpartum tyreoidittSvar: 22Siste melding: 07-05-12, 19:58 -
Postpartum, hypersymptomer, normale verdier, struma
Av annis i forumet Postpartum tyreoidittSvar: 27Siste melding: 13-03-11, 13:24 -
Onsdag 16. desember
Av Bellissimo i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 8Siste melding: 17-12-09, 08:02 -
Thyreoditt? Er det en sykdom i seg selv?
Av sunny i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 19Siste melding: 05-04-07, 11:35 -
De Quervains eller subakutt thyreoditt
Av Magnuna i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 28-02-07, 12:12

Svar med sitat

Bokmerker