Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
16-09-10, 09:28 #9
Sv: Hmmm... litt i overkant med medisin?
Full effekt vet jeg ikke noe om. Kroppens behov vil også endre seg. Jeg forsøker bare å finne en dose som gjør at jeg føler meg bra nå. Jeg kjente faktisk forskjell fra første tablett. Først i humøret, deretter fysisk. Jeg har forstått at så hurtig respons ikke er vanlig, men sånn er det for meg.
Jeg har hatt en mye raskere økning enn deg og har nok på den måten mottatt mye mer tilskuddshormon totalt så langt. Men jeg har også blitt kvitt de aller fleste hypo-symptomene på den tiden, så jeg tror det har vært riktig å øke så fort (14 eller 30 dager mellom hver økning). Det er faktisk først nå jeg har hatt samme dose over lenger tid enn det... Denne dosen har jeg nå stått på siden 22.juli.
Og denne dosen beholder jeg fram til neste kontroll med mindre jeg får igjen og får sterkere pulsøkning enn det der. Om det er full effekt vet man ikke før etterpå. Jeg vet at jeg nå føler meg rimelig bra, men at jeg i en periode hadde travlere puls enn jeg likte. Noe mer kan jeg ikke si...?Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
treenger litt hjelp angående anti tpo.. litt forvirret...
Av kvinne86 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 08-09-10, 19:44 -
Hjelp meg litt noen? Satt på medisin
Av lissi32 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 120Siste melding: 11-11-08, 12:37 -
Kviser og blemmene. Kan det være allergi??
Av Anne Ma i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 5Siste melding: 29-06-07, 00:17 -
Hmmm? Kan en skjoldkjertel begynne å fungere igjen?
Av Maia i forumet Graves sykdomSvar: 2Siste melding: 29-01-07, 15:06

Svar med sitat
Bokmerker