Viser søkeresultater 1 til 10 av 110
Tråd: Så fik mor Erfa'en
Threaded View
-
13-09-10, 18:08 #21
Sv: Så fik mor Erfa'en
Bare for en sikkerheds skyld: Jeg skal ikke gøre mig klog på psykiatriske patienter, hverken de farlige eller de ufarlige. Det undrer mig blot, at man har diverse sikkerhedsforanstaltninger og vejledninger, når det gælder disse patienter men ikke, når det gælder os andre; vi kan uden videre beordres til at tage medicin, som vi føler gør os skidt tilpas, alternativet thyroid nævnes ikke, og under Eltroxin-skandalen blev det lysende klart, at det ikke engang er muligt at få lov at skifte /vælge selv mellem de forskellige mærker inden for ren t4-medicin - selvom aktivstoffet er det samme.
Det er sådan en slags omvendt argumentation, som jeg ser det; et 'nej, du skal ikke have anden medicin, og det er jo alligevel samme aktivstof (så hvorfor skaber du dig??) ' kunne lige så godt vende sådan: 'Eftersom det er samme aktivstof, der er i de her forskellige piller, kan du lige så godt få lov at prøve nogle andre - når nu du fortæller mig, at disse ikke duer.'
Det er lige til at blive konspirationsteoretiker af, det her. Jeg er hypokonder, når jeg ikke tåler medicinen - og jeg er i det hele taget udnævnt til hypokonder, selvom jeg går til læge højst 3-4 gange om året.
Nielsigne
Lignende tråder
-
Så fik jeg Erfa'en
Av Nielsigne i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 77Siste melding: 19-10-13, 01:52 -
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Bytte 125 mg ERFA med 60 mg?
Av Vilje i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 29-04-10, 23:40

Svar med sitat

Bokmerker