...og tak for jeres mange svar...

Til Lie et lyder interessant det med kobber, men hvordan får man det målt? Jeg er da meget interesseret i at finde ud af om jeg har for meget eller for lidt?...
Til Shanita : Jo jeg har fået taget mit blodtryk og det er en lille smule forhøjet (130/90) men ikke voldsomt. Mht. prolaktinen, så har lægerne ikke kunnet give mig en forklaring på hvorfor det er forhøjet.
Jeg tror selv at årsagen til jernmanglen er at jeg igennem flere år har haft meget kraftige menstruationer. Jeg er nu på 2 *100 mg jerntabletter dagligt, og føler ikke gener fra maven. Men hovedpinen plages jeg stadigvæk af, dog ikke hver dag.
Til Anisa : jeg tager også Imigran sprint for migrænen og det hjælper hurtigt, men er jo lidt ked af at tage dem for tit.
Til Ninus : jeg har fået målt mit b12-niveau - og pudsigt nok var det faktisk forhøjet - lå på 612 (200-600)- mærkeligt at det er så højt, men det er vel kun godt?.
Ja jeg ved ikke om det er hurtigt at være steget til 100 mikrogram Eltroxin over 9 uger, jeg føler mig ikke overdoseret mht. hjertebanken ell. lign. ihvertfald ikke lige p.t.. Har taget 100 mikrogram i 2 dage.
Føler mig generelt kvikkere når jeg er gået op i dosis. Jeg er spændt på blodprøveresultaterne som jeg får i næste uge, de kan jo fortælle om jeg er overdoseret....

Tusind tak for jeres svar!

Mvh. Gitte