Viser søkeresultater 1 til 10 av 415
Threaded View
-
06-09-10, 18:15 #29
Sv: Fikk diagnosen hypotyreose i 2007, etter en fødsel.
Tusen takk for svar Nielsigne og Berit!

Ja, kanskje det er langt med 3-4km? Det er jo så lite ift. det jeg kunne legge ut på før. Kunne jo gjerne svømme 1000 meter 3 ganger i uka, og gå/jogge 1-2 ganger samme uke.. Og da jogget jeg ca 5 km, eller gikk enda lengre..
Og dette tålte jeg helt fint, til jeg etterhvert merket at jeg ikke klarte å jogge, men å gå, og merket at jeg ble dårlig både under og etter trening..
Og jeg har alltid trent for å slippe unna negativt stress egentlig, og jeg nyter til fulle turene med bikkja.. Tenker mere rasjonellt gjør jeg også; sorterer liksom annerledes. Merker også at jeg blir stresset og sur av bare å bevege meg inne en hel dag.
Dr.Wilson sier jo at man skal trene, men lystbetont lett trening, når man har trette binyrer. Problemet er jo, at han ikke skriver noe om stoffskifteproblemer samtidig..
Jeg går aldri denne turen, hvis jeg merker at jeg slettes ikke orker. Men dere har helt rett, det kan godt hende dette blir for mye.. Sier Dr.Lam noe om trening mon tro??
Lignende tråder
-
Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
Av Yvai i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 10-05-10, 16:46 -
Fikk diagnosen Graves for 2 dager siden
Av Yvai i forumet Graves sykdomSvar: 6Siste melding: 10-05-10, 13:47 -
Fikk diagnosen Hashimotos for en tid tilbake
Av Carro i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 76Siste melding: 10-02-10, 14:24 -
Lavt stoffskifte etter fødsel
Av Line i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 29-08-06, 07:08 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Andrè Bjerke.
Svar med sitat

Bokmerker