Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
DET var den bedste nyhed! Meget klogt af dig, ikke at vente i årevis med at tage kontrollen! Men kostholdråd mine kan du lige så godt gå i gang med det samme. På Heggeli får du (mener jeg bestemt) det samme at vide.
Det skal jeg !! Tusen takk for gode tips!

Sitat Opprinnelig skrevet av Lisbeth Vis post
Jeg tok 100 µg Levaxin og 20 µg Liothyronin på den tiden og jeg siterer hva dr. Lowe svarte i en e-post (et avsnitt av det som gjelder dette):
"For most patients such as you, taking a dosage too low to cause overstimulation, symptoms of overstimulation are caused by some underlying factor that interacts with the thyroid hormone. The most common underlying factors are nutritional deficiencies, a cortisol or some other steroid deficiency, blood sugar dysregulation, and medications that interact with the thyroid hormone."
Ja ikkesant! Da fikk jeg i alle fall bekreftet at selv ved lav dose kan man få "overdosesymptomer", jeg kan både ha insulinresistens, candida, binyretretthet osv. Noe min fastlege bare rister på hodet av. Enten så har man addison eller cushings eller så er det ikke noe galt........ Hallo??