Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Threaded View
-
03-09-10, 20:28 #16
Sv: Erstatte t4 med ren t3 ?!
Jeg tror, jeg blir gal af det her ...
Først får min mor at vide, at hun skal ta skiftevis 10 og 20 µ Liothyronin, men to dage efter får hun så et brev, hvor der står, det skal være skiftevis 20 og 40 µ ...
Og så alt det med CT-skanningen .... Jeg tænker jo, at hun med thyroid hurtigt kan få det bedre, så hun kan skille skæg fra snot (snør og barter, var det vist ??) Og så evt. få CT'en bagefter. Men lægen mener åbenbart, man skal skynde sig at lave CT'en - han kan ikke forestille sig, man kan få det så dårligt i sin mave af medicinen. Men det kan man, er vi nogen der ved
Det er godt med en læge, der går op i at undersøge sin patient grundigt - i stedet for at kalde hende hypokonder etc. Men jeg tror, det er at skyde gråspurve med store kanoner. SÅ kan man sige, at hvis jeg så tager fejl, er det heller ikke smart ....
Hun er så svækket og lille nu, så jeg er ved at gå til. Får hun den rigtige behandling, tror jeg, der er mange kilometer i hende endnu.
Men det er for spændende altsammen.
Mon der herinde skulle være nogle, der har været i bund med stofskiftet og så har fået en CT-skanning oveni?
Nielsigne

Svar med sitat
Bokmerker